Ter promotie van de “parental control” functie van Beate Uhse’s erotiek kanaal cre?erde het Duitse reclamebureau kempertrautmann uit Hamburg de commercial Child Lock. Daarin maken ze op dubbelzinnige wijze reclame voor het erotische kanaal dat je kan afschermen met een wachtwoord. Gebruikmakend van de Rorschach test -een psychologische test waarbij je moet zeggen wat voor figuur je in vreemde vlekken ziet- toont de video de dissociatie tussen volwassen ogen en die van een kind.

YouTube High Quality
High Quality

Trefwoorden: , ,

2 reacties op Beate Uhse’s erotiek kinderslot reclame

201101
8 december 2009 15:49

lache, what has been seen, cannot be unseen

Flipper
8 december 2009 20:01

whahahahahha GEEEEEESTIIIIG

Niet gevonden?

Bad of douche?

Resultaten

Laden ... Laden ...

Archief

Categorieën

Krimineel

kri•mi•neel 1 (de ~ (m.), -nelen)
1 misdadiger
kri•mi•neel 2 (bn.)
1 strafrechtelijk
2 misdadig 3 [inf.]
geweldig, buitengewoon, fantastisch
kri•mi•neel 1 (de ~ (m.), -nelen) 1 misdadiger kri•mi•neel 2 (bn.) 1 strafrechtelijk 2 misdadig 3 [inf.] geweldig, buitengewoon, fantastisch

Sponsor

 

Gehost door

TransIP